وبلاگ سازه گستر سهند در 123بلاگ وبلاگ سازه گستر سهند در 123بلاگ .

وبلاگ سازه گستر سهند در 123بلاگ

اهميت خريد رپورتاژ PBN در سئو 2020

در دنياي وب شناخته شده ترين بخش، بخش تبليغات ميباشد و همگان با آن سروكار داشته يا لااقل با اين تبليغات مواجه شده اند. اما اين تبليغات ديگر مثل قبل بر روي كاربران تاثيرگذار نيست و همين مسئله سبب شده است كه روش هاي جديد تبليغاتي در صفحات وب به كار رود.  رپورتاژ آگهي پي بي ان يكي از اين روش ها ميباشد. رپورتاژ آگهي در سئو و افزايش رتبه سايت بيشتر كارايي دارد.

 

رپورتاژ pbn

 

رپورتاژ pbn چيست؟

 PBNمخفف عبارت Private Blog Network ميباشد، اين عبارت به معني شبكه اي از سايت هاي معتبر است. افرادي كه با اصول سئو در گوگل آشنا هستند از راه هاي مختلفي براي بالا رفتن سايت در گوگل استفاده مي نمايند كه گرفتن بك لينك < span dir="LTR">PBN< span style="color:#333333"> يكي از اين راه ها ميباشد.

 

 

در صورت استفاده كردن از روش هاي اين چنيني، گوگل با استفاده از الگوريتم هايي كه استفاده ميكند شناسايي خواهد كرد كه شما از چه ترفندهايي استفاده كرده ايد و در اين صورت سايت شما جريمه خواهد شد و به اصطلاح از ليست نتايج گوگل پنالتي ميشود. چون گوگل در شناسايي تبليغات متني بسيار هوشمندانه عمل ميكند اما در  خريد  رپورتاژ PBN ديگر گوگل به سيستم لينك سازي شما شك نخواهد كرد و به آساني رتبه سايت قابل ارتقا خواهد بود.

 

 رپورتاژ pbn

 

روش كار pbn چگونه است؟

در طرح رپورتاژ PBN رپورتاژ ادز با تكيه بر تيم فني و سئوكار خود بهترين روش هاي لينك سازي شبكه اي را از طريق رپورتاژ ارائه مي نمايد. در پكيج هاي خريد رپورتاژ < span dir="LTR">PBN& nbsp;به هيچ عنوان مشكلي در سئوي سايت شما اتفاق  نخواهد افتاد.

روش كار اين گونه ميباشد كه سئوكاران بين سايت هايي كه از نظر اتوريتي دامنه با ارزش هستند لينك سازي را به صورت شبكه اي ايجاد ميكنند. در واقع طوري تنظيم مي نمايند كه چند سايت به يكديگر پيوند يا  لينك ميشوند. اين روش لينك دهي شبكه اي نام دارد. در روش لينك دهي شبكه اي در همه صفحات وب سايت، كلمات كليدي لينك داده ميشد. به همين دليل، براي گوگل به راحتي قابل شناسايي بود. در روش رپورتاژ ادز كلمات كليدي در همه صفحات پيوند داده نميشوند بلكه در يك متن طولاني به عنوان رپورتاژ آگهي نوشته ميشود و اين روش هيچ مشكلي ايجاد نمي كند.

 

لزوم خريد رپورتاژ PBN و مزاياي آن

  • رپورتاژ، يك مقاله كامل و جامع براي معرفي شماست نه صرفا يك بنر تبليغاتي
  • نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي رپورتاژ آگهي بيشتر توجه كاربران را جلب خواهد كرد.
  • رپورتاژ، باعث كسب رتبه بهتر براي وب سايت شما خواهد شد.
  • پس از درج آگهي شما هم يك نوع بازاريابي براي سايت شما خواهد شد و هم رتبه سايت بالا ميرود.
  • رپورتاژ آگهي شما هيچوقت حذف نخواهد شد. يعني رپورتاژ آگهي شما دائمي خواهد بود. اين دائمي بودن سبب ميشود كه در مدت زمان طولاني رتبه سايت شما بالا برود.
  • براي رپورتاژ PBN نسبت به بقيه روش ها  هزينه كمتري صرف خواهد شد. يعني با صرف كمترين هزينه بهترين نتيجه را از آن سايت خود خواهيد كرد.

​و در آخر 2 لينك براي خريد رپورتاژ پي بي ان مجموعه معتبر و با سابقه شيك رنك معرفي مي گردد :

 

1-

https://www.chicrank.com/reportage. php

2-

https://www.chicrank.com/reporter.p hp

 

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۹:۴۷ توسط:ويدا عليپور موضوع: نظرات (0)

مزاياي كلايمر نما و شركت هاي معتبر اجاره كلايمر سازه گستر سهند

ماه گذشته وبلاگ سازه گستر سهند نگاهي دقيق به سايتهاي كلايمر در اينترنت پرداخت. اين بررسي كه از اولين شركت هاي كلايمر گرفته تا وب سايت هاي جديداست كه سال آينده افتتاح مي شود ، برنامه ريزي شده است و قدمت آن به سالهاي اخيير باز مي گردد. بازسازي گسترده اين مجموعه با متراژ ، و خط با بيش از 150 همراه خواهد بود. هر ساعت با گذشت در زمان اوج و اتصال به سه سايت هر شركت .اين منبع يادآور مي شود: از يك طرف ، كلايمر نما ها و بالابر نما شيب دار كه با كلايمر نما ها مطابقت داشته باشد ، “راه حل زيبايي” ارائه مي دهند. همچنين ، روشنايي گرمتر روي سكوها نسبت به راهروهاي منتهي ها وجود دارد ، كه اميد مي رود در نحوه حركت افراد تأثير بگذارد ، “با افرادي كه هنگام كار بر روي نماي ساختمان به طور غريزي به سمت تن هاي گرمتر سكو حركت مي كنند.”

نكته ايمني در مورد كلايمر هاي نما و مزاياي آن

تعداد مصرف كنندگان ويلچر در تهران هر سال به افزايش خود ادامه مي دهد و اين بدان معني است كه ساختمانهاي عمومي بايد از اجراي صحيح حمل و نقل اطمينان حاصل كنند. با اين گفته ، برخي از خصوصيات براي كلايمر مسافر سنتي بسيار اندك است به همين دليل كلايمر هاي سازه گستر سهند ويلچر يك جايگزين محبوب است. در اينجا در كلايمر با مسئوليت محدود ، تيم ما براي اطمينان از ايمني در استفاده از آنها ، هر كلايمر را قبل و بعد از نصب بررسي مي كند ، اما اقدامات احتياطي خاصي وجود دارد كه بايد هر بار كه از صندلي چرخدار استفاده مي شود ، استفاده شود. در ادامه سه عنوان برتر را بخوانيد …

كارگران را ايمن كنيد

از آنجا كه كلايمر سازه گستر سهند در ساختمان نصب شده است و از سبد ي بزرگي براي خود ويلچر استفاده مي كند ، مهم است كه كاربر قبل از شروع هر سفر در محل ايمن باشد. از اين گذشته ، آنها داراي يك ريل ايمني هستند كه مي تواند از آن استفاده شود تا كاربر بتواند احساس امنيت كند و سبد ي آن به اندازه كافي بزرگ است كه بتواند از صندلي چرخدار به راحتي استفاده كند ، به گونه اي كه بتوان از وقفه مناسب استفاده كرد.

اگرچه كلايمر نما سازه گستر سهند يك محل نصب محبوب است زيرا فضاي زيادي را در خود جاي نمي دهد ، با اطمينان از روشن بودن برق در سراسر ، مي توان ايمني سفر را بهبود بخشيد. از اين گذشته ، بسياري از كاربران هنگام دسترسي كامل به نماي ساختمان در طول كار ، احساس امنيت بيشتري مي كنند. با اين گفته ، ساير افراد كه از طريق كلايمر سازه گستر سهند فعال فعال مي شوند ، بر ايمني و امنيت آن تأثير نخواهد گذاشت

كاربران كلايمر نما سازه گستر سهند به منظور حركت در طبقات مختلف ساختمان ، به فن آوري هايي مانند كلايمر متكي هستند ، اما ضروري است كه در صورت بروز آتش سوزي از كلايمر هاي سنتي استفاده نشود . با اين گفته ، كلايمر ممكن است مناسب باشد زيرا آنها شافتي ندارند كه دود بتواند مسافران را جمع كند و مسافران را در معرض خطر قرار دهد ، اما مهم است كه آنها بتوانند در چنين شرايطي قادر به كار بر روي ژنراتور پشتيبان باشند. در اينجا در كلايمر با مسئوليت محدود ، ما ايمني را در هر فرصتي هنگام طراحي ، ساخت و نصب كلايمر ها در اولويت قرار مي دهيم زيرا معتقديم كارگران ما هميشه بايد به كلايمر ي كه از آن استفاده مي كنند اعتماد داشته باشند. در حقيقت ، كلايمر نما يك قطعه انتگرال محسوب مي شود زيرا به كاربران كلايمر نما اجازه مي دهد تا با سهولت ، دو ساختمان طبقه را حركت دهند. براي كسب اطلاعات بيشتر با ايمن ترين شركت كلايمر در تماس باشيد و امروز با يكي از اعضاي تيم كلايمر با مسئوليت صحبت كنيد!


برچسب: كلايمر، اجاره كلايمر، جايگزين داربست، كلايمر، اجاره كلايمر برقي، سازه گستر سهند،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۲:۵۵ توسط:ويدا عليپور موضوع: نظرات (0)