وبلاگ سازه گستر سهند در 123بلاگ وبلاگ سازه گستر سهند در 123بلاگ .

وبلاگ سازه گستر سهند در 123بلاگ

كلايمر مفيد كردن معماري و ساخت و ساز

افراد غالباً بر تأثير باورنكردني كلايمر ها در جامعه ما نظارت دارند. درست مانند اتومبيل ، كلايمر ها هديه حمل و نقل را به ما دادند و به شهرها اجازه دادند به جاي افقي ، به صورت عمودي رشد كنند. از روند معماري گرفته تا توسعه اقتصادي و شهري ، كلايمر مناطق بسياري از زندگي روزمره ما را شكل داده است.

بيشتر كلايمر هاي مدرن همچنان از طراحي مشابه مدل 1800 استفاده مي كنند. طراحي كلاسيك از يك سيستم كابل موتوري تشكيل شده است كه يك كابين را به سمت داخل يا شافت منفرد بالا يا پايين مي كشد. موتور از طريق وزنه اي ضد وزن كه تقريبا نيمي از كابين كاملاً پر بار وزن دارد كمك مي كند.

با افزايش سريع تراكم جمعيت در مناطق شهري و ظهور اجاره كلايمر امروز ، كلايمر ها نسبت به هميشه اهميت بيشتري دارند.:

محدوديت هاي طراحي معماري به طور معمول ساختمانها بايد در اطراف سيستم كلايمر طراحي شوند
استفاده قابل توجه از فضا به عنوان هر سيستم تقريباً 40 تا 60 درصد از فضاي كف ساختمان را مورد استفاده قرار مي دهد
محدوديت هاي ارتفاع زيرا هيچ كلايمر ي با استفاده از طناب هاي فلزي نمي تواند از 600 متر بالاتر رود زيرا در اين مرحله كابل هاي فلزي موجود در سيستم براي بلند كردن كابين بسيار سنگين مي شوند.

در بلندترين ساختمان امروز ، برج خليفه كه 828 متر ارتفاع دارد ، دو كلايمر جداگانه براي رسيدن به طبقه بالا احتياج داريد.

خوشبختانه ، در سال 2017 ، جايگزين داربست از يك سيستم كلايمر جديد و نوآورانه رونمايي كرد كه قادر است نه تنها به اين اشكالات بپردازد بلكه يكي از ويژگي هاي بسيار موردعلاقه در كلايمر ها را نيز به دست آورد: توانايي حركت افقي.

بر خلاف كلايمر هاي سنتي ، سيستم جديد ا اجاره كلايمرجابجايي جايگزين داربست عمل مي كند ، بنابراين نياز به طناب هاي فولادي و پايين آمدن هاي نرم آن را از بين مي برد. تجمع جايگزين داربست يا همان اجاره كلايمر است كه در برخي قطارهاي پر سرعت مانند  در ژاپن به كار رفته است. كلايمر از يك مسير ماژول در ساختمان استفاده مي كند كه با سيم پيچ تعبيه شده است تا كابين ها را از طريق يك ميدان جايگزين داربست متحرك هدايت كند. به اين ترتيب ، ThyssenKrupp مي تواند جايگزين طراحي كابل سنتي و ضد وزنه با موتور خطي شود كه مي تواند با سهولت تغيير جهت ها از عمودي به افقي اين سيستم همچنين به بيش از دو كابين در هر شافت اجازه مي دهد زيرا هر كابين مي تواند به طور مستقل از يكديگر كار كند ، مدت زمان انتظار مسافر را كاهش داده و ظرفيت را تا 50٪ افزايش مي دهد.

استفاده از فن آوري همچنين هرگونه محدوديت بلندي يا طراحي را كه كلايمر هاي قبلي در آن وجود داشت از بين مي برد زيرا شفت هاي كلايمر  مي توانند آزادتر در اطراف ساختمان قرار گيرند و به طور مشابه با مترو كار كنند. آنها همچنين 25٪ كوچكتر از نمونه هاي سنتي هستند كه باعث صرفه جويي قابل توجهي در فضاي كف مي شوند.

كابين هاي كلايمر توسط يك سيستم داده بي سيم به همراه يك الگوريتم كنترل مي شوند كه كابين ها را به كارآمدترين روش به سمت تماس گيرنده سوق مي دهد. علاوه بر اين ، يك سيستم مديريت انرژي برجسته نيز براي كاهش قدرت اوج و كاهش هزينه هاي سرمايه گذاري در منبع تغذيه سازه اجرا شده است. علاوه بر اين ، نگراني هاي ايمني كاملاً پوشيده شده بود. گذشته از سيستم شكستگي چند سطحي ، ThyssenKrupp يك برج آزمايشي 246 متري را در روتويل ، آلمان ساخت. اين برج به منظور ارزيابي ايمني اين توسعه جديد طراحي شده و دو سال و نيم به طول مي انجامد تا ساخت آن به پايان برسد.

به گفته كنگلومراي آلمان ، سيستم كلايمر جديد اميدوار است كه بتواند شيوه حركت مردم از طريق ساختمانها را تسهيل كند ، حمل و نقل بين اجاره كلايمر ، بيمارستان ها ، فرودگاه ها ، پرديس هاي دانشگاه و ساير زيرساخت هاي بزرگ را تسهيل كند.

در صورت موفقيت ،  مي تواند خود را به عنوان ابتكاري ترين بازيكن در صنعت كلايمر معرفي كند. با اين وجود ، هنوز چالش هاي بسياري وجود دارد كه مي تواند پذيرش اين اجاره كلايمرجديد را به چالش بكشد. اصلي ترين قابليت رقابت در هزينه به عنوان اجاره كلايمرmaglev ارزان نيست و جايگزيني سيستم در صورت بروز مشكلات مي تواند گران باشد يا حتي گاهي اوقات غيرممكن ، از اين رو ، نياز به آزمايش گسترده اي كه قابليت اطمينان استثنايي خود را براي از بين بردن نگراني در مورد خطرات احتمالي نشان دهد. با اين وجود ، پس انداز قابل توجهي در انرژي و فيلم هاي مربعي مي تواند برچسب قيمت سنگين را متعادل كند. نياز به كلايمر هايي با ظرفيت بيشتر به دليل افزايش سريع تراكم جمعيت در شهرها ، ممكن است اين صنعت را نيز مجبور به امتحان كردن كند زيرا تنها فن آوري ماگلوف اجازه مي دهد تا بيش از دو كابين در هر شافت ، از اين طريق ظرفيت قابل توجهي را بهبود بخشد.

سال 2017 يك سال ركورددار براي ساخت و ساز ساختمان هايي با طول بيش از 200 متر بود. اگرچه در حال حاضر فقط پنج آسمان خراش از 600 متر يا بيشتر وجود دارد ، اما رشد سريع مناطق شهري به طور چشمگيري باعث پيشرفت بيشتر مي شود. پروژه هايي مانند برج جده 1000 متر بلندي در عربستان سعودي ، مرزهاي ساخت و ساز را به چالش مي كشد و مردم را به سمت ايجاد راه حل هاي نوآورانه جديد ترغيب مي كند.

 

در خاتمه ، اگرچه تلاش هاي قبلي براي بهبود راندمان كلايمر ، انعطاف پذيري و ظرفيت انجام شده است ، اما هيچكدام از تحولات قبلي با سه اشكال اساسي در طراحي و محدوديت هاي ارتفاع و همچنين فضاي كافي كف مورد بحث قرار نگرفته است. به نظر مي رسد  به طور مناسب اين نگراني ها را برطرف كرده است ، با اين وجود ، اتخاذ اين سيستم ممكن است بيشتر طول بكشد. امروز ، مهمترين چالش  اثبات اعتبار متخصصان ساخت و ساز ، قابليت اطمينان كلايمر هاي جديد و رفع نگراني در مورد خطرات احتمالي براي تشويق اجراي سيستم در سازه هاي آينده است.


برچسب: كلايمر مفيد كردن معماري و ساخت و ساز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۰:۵۶ توسط:ويدا عليپور موضوع: نظرات (0)

پكيج لينك سازي داخل سايت

پروژه لينك سازي داخلي سايت

اگر استراتژي هدفمندي براي لينك سازي داخلي سايت خود نداشته ايد، متاسفانه دير يا زود سايت شما در آخرين صفحه از نتايج گوگل خواهد بود. !

در صورتي كه هر كدام از صفحات سايت شما فاقد هرگونه لينك داخلي باشند از نظر گوگل به عنوان صفحه بي هويت يا Orphan Pages شناخته مي شود.

همين امروز با سرمايه گذاري در پروژه سئو لينك سازي داخلي ميتوانيد جريان زندگي را براي هميشه در سايت خود را مجدد فعال كنيد.

 

گوگل تاكنون بيش از 250 فاكتور مهم براي رتبه بندي سايت ها در نظر گرفته است كه در بين تمامي اين فاكتور ها، لينك سازي يا Link Building به شدت مي درخشد و جز برترين فاكتور هاي مهم رتبه بندي در گوگل مي باشد .

لينك سازي داخلي سايت گنجينه پنهان و ستون فقرات سئو سايت مي باشد چون تاكنون تحت هيچ عنواني نمي توان از آن چشم پوشي كرد.

صفحات جديد زماني توسط ربات هاي گوگل بررسي مي شوند كه از صفحه اي ايندكس شده، ميانبري بين صفحات ايجاد شده باشد.

هدف گوگل در استفاده از لينك هاي داخلي دسترسي راحت به محتواي جديد و درك ارزشمندي يك صفحه در سايت است مثلا سايتي محتواي تازه اي ايجاد كرده اما هيچ لينك داخلي از ساير صفحات سايت براي آن ايجاد نشده باشد ربات هاي خزنده گوگل هيچوقت متوجه صفحه جديد سايت نمي شوند و  هيچ اتفاق خاصي براي جايگاه و رتبه سايت رخ نميدهد.

لينك سازي داخلي سايت نوعي سيگنال مثبت براي موتورهاي جستجوست كه اين صفحه سايت اهميت بالايي دارد.

منبع https://www.chicrank.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۹:۵۳ توسط:ويدا عليپور موضوع: نظرات (0)

عوامل اصلي چرا صنعت ساخت و ساز از كلايمر استفاده مي كند

افراد غالباً بر تأثير باورنكردني كلايمرها در جامعه ما نظارت دارند. درست مانند اتومبيل ، كلايمرها هديه حمل و نقل را به ما دادند و به شهرها اجازه دادند به جاي افقي ، به صورت عمودي رشد كنند. از روند معماري گرفته تا توسعه اقتصادي و شهري ، كلايمر مناطق بسياري از زندگي روزمره ما را شكل داده است. با اين حال ، از زمان معرفي كلايمر ايمني توسط اليسا اوتيس در سال 1852 ، خيلي تغيير نكرده است.

بيشتر كلايمرهاي مدرن همچنان از طراحي مشابه مدل 1800 استفاده مي كنند. طراحي كلاسيك از يك سيستم كابل موتوري تشكيل شده است كه يك كابين را به سمت داخل يا شافت منفرد بالا يا پايين مي كشد. موتور از طريق وزنه اي ضد وزن كه تقريبا نيمي از كابين كاملاً پر بار وزن دارد كمك مي كند.

با افزايش سريع تراكم جمعيت در مناطق شهري و ظهور جايگزين داربست امروز ، كلايمرها نسبت به هميشه اهميت بيشتري دارند. پيش بيني مي شود كه بخش هاي كلايمر و اجاره كلايمر تا سال 2021 به 125 ميليارد دلار برسد و رهبران بازار مشتاق نوآوري هستند.

 

    محدوديت هاي طراحي معماري به طور معمول ساختمانها بايد در اطراف سيستم كلايمر طراحي شوند
    استفاده قابل توجه از فضا به عنوان هر سيستم تقريباً 40 تا 60 درصد از فضاي كف ساختمان را مورد استفاده قرار مي دهد
    محدوديت هاي ارتفاع زيرا هيچ كلايمري با استفاده از طناب هاي فلزي نمي تواند از 600 متر بالاتر رود زيرا در اين مرحله كابل هاي فلزي موجود در سيستم براي بلند كردن كابين بسيار سنگين مي شوند.


خوشبختانه ، در سال 2017 ، كنسفر اجاره كلايمري از يك سيستم كلايمر جديد و نوآورانه رونمايي كرد كه قادر است نه تنها به اين اشكالات بپردازد بلكه يكي از ويژگي هاي بسيار موردعلاقه در كلايمر ها را نيز به دست آورد: توانايي حركت افقي.

بر خلاف كلايمرهاي سنتي ، سيستم جديد موسوم به MULTI با فناوري جابجايي اجاره كلايمر عمل مي كند ، بنابراين نياز به طناب هاي فولادي و پايين آمدن هاي نرم آن را از بين مي برد. تجمع اجاره كلايمر يا  همان فناوري است كه در برخي قطارهاي پر سرعت مانند  در ژاپن به كار رفته است. كلايمر از يك مسير ماژول در ساختمان استفاده مي كند كه با سيم پيچ تعبيه شده است تا كابين ها را از طريق يك ميدان اجاره كلايمر متحرك هدايت كند. به اين ترتيب ،  مي تواند جايگزين طراحي كابل سنتي و ضد وزنه با موتور خطي شود كه مي تواند با سهولت مسيرها را از عمودي به افقي تغيير دهد. اين سيستم همچنين به بيش از دو كابين در هر شافت اجازه مي دهد زيرا هر كابين مي تواند به طور مستقل از يكديگر كار كند ، مدت زمان انتظار مسافر را كاهش داده و ظرفيت را تا 50٪ افزايش مي دهد.

استفاده از فن آوري  همچنين هرگونه محدوديت بلندي يا طراحي را كه كلايمرهاي قبلي در آن وجود داشت از بين مي برد زيرا شفت هاي كلايمر MULTI مي توانند آزادتر در اطراف ساختمان قرار گيرند و به طور مشابه با مترو كار كنند. آنها همچنين 25٪ كوچكتر از نمونه هاي سنتي هستند كه باعث صرفه جويي قابل توجهي در فضاي كف مي شوند.

كابين هاي كلايمر توسط يك سيستم داده بي سيم به همراه يك الگوريتم كنترل مي شوند كه كابين ها را به كارآمدترين روش به سمت تماس گيرنده سوق مي دهد. علاوه بر اين ، يك سيستم مديريت انرژي برجسته نيز براي كاهش قدرت اوج و كاهش هزينه هاي سرمايه گذاري در منبع تغذيه سازه اجرا شده است. علاوه بر اين ، نگراني هاي ايمني كاملاً پوشيده شده بود. گذشته از سيستم شكستگي چند سطحي ،  يك برج آزمايشي 246 متري را در روتويل ، اجاره كلايمر ساخت. اين برج به منظور ارزيابي ايمني اين توسعه جديد طراحي شده و دو سال و نيم به طول مي انجامد تا ساخت آن به پايان برسد.

به گفته كنگلومراي اجاره كلايمر ، سيستم كلايمر جديد اميدوار است كه بتواند شيوه حركت مردم از طريق ساختمانها را تسهيل كند ، حمل و نقل بين جايگزين كلايمر ، بيمارستان ها ، فرودگاه ها ، پرديس هاي دانشگاه و ساير زيرساخت هاي بزرگ را تسهيل كند.

در صورت موفقيت ،  مي تواند خود را به عنوان ابتكاري ترين بازيكن در صنعت كلايمر معرفي كند. با اين وجود ، هنوز چالش هاي بسياري وجود دارد كه مي تواند پذيرش اين فناوري جديد را به چالش بكشد. اصلي ترين قابليت رقابت در هزينه به عنوان فناوري  ارزان نيست و جايگزيني سيستم در صورت بروز مشكلات مي تواند گران باشد و يا حتي گاهي اوقات غيرممكن ، از اين رو ، نياز به آزمايش گسترده اي كه قابليت اطمينان استثنايي را نشان مي دهد براي از بين بردن نگراني در مورد خطرات احتمالي است. با اين وجود ، پس انداز قابل توجهي در انرژي و فيلم هاي مربعي مي تواند برچسب قيمت سنگين را متعادل كند. نياز به كلايمرهايي با ظرفيت بيشتر به دليل افزايش سريع تراكم جمعيت در شهرها ، ممكن است اين صنعت را نيز مجبور به امتحان كردن كند زيرا تنها فن آوري ماگلوف اجازه مي دهد تا بيش از دو كابين در هر شافت ، از اين طريق ظرفيت قابل توجهي را بهبود بخشد.

سال 2017 يك سال ركورددار جايگزين داربست براي ساخت و ساز ساختمان هايي با طول بيش از 200 متر بود. اگرچه در حال حاضر فقط پنج آسمان خراش از 600 متر يا بيشتر وجود دارد ، اما رشد سريع مناطق شهري به طور چشمگيري باعث پيشرفت بيشتر مي شود. پروژه هايي مانند برج جده 1000 متر بلندي در عربستان سعودي ، مرزهاي ساخت و ساز را به چالش مي كشد و مردم را به سمت ايجاد راه حل هاي نوآورانه جديد انگيزه مي كند.

از امروز ، سيستم پيشگامانه پيش بيني شده است كه در ساختمان برج شرقي طرف دفتر مركزي املاك و مستغلات  در برلين نصب شود. شركت املاك و مستغلات اجاره كلايمر تمركز جدي بر نوآوري و پايداري دارد ، بنابراين MULTI را مطابق گفته ، مدير عامل   ، راه حل مناسبي براي ساختمان اداري خود مي كند. با اين حال ، ما هنوز ممكن است چند سال از تصويب گسترده اين فناوري فاصله داشته باشيم.

در خاتمه ، اگرچه تلاش هاي قبلي براي بهبود راندمان كلايمر ، انعطاف پذيري و ظرفيت انجام شده است ، اما هيچكدام از تحولات قبلي با سه اشكال اساسي در طراحي و محدوديت هاي ارتفاع و همچنين فضاي كافي كف مورد بحث قرار نگرفته است. به نظر مي رسد به طور مناسب اين نگراني ها را برطرف كرده است ، با اين وجود ، اتخاذ اين سيستم ممكن است بيشتر طول بكشد. امروز ، مهمترين چالش  اثبات اعتبار متخصصان ساخت و ساز ، قابليت اطمينان كلايمرهاي جديد و رفع نگراني در مورد خطرات احتمالي براي تشويق اجراي سيستم در سازه هاي آينده است.


برچسب: عوامل اصلي چرا صنعت ساخت و ساز از كلايمر استفاده مي كند،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۷:۵۶ توسط:ويدا عليپور موضوع: نظرات (0)

كلايمر و يا داربست: نكته قابل توجه در خريد كلايمر

بن بست براي  كلايمر . اين همه عصبانيت است ، هيچ منكر آن نيست. كوهنوردان در همه جا اين كار را انجام مي دهند. من انجامش داده ام. من ورزشكارانم اين كار را كرده ام. اما چرا؟ آيا واقعاً مرتبط است؟ آيا همه بايد اين كار را انجام دهند؟

قبل از شروع كار جديدي مانند اين كه تمايل دارم انجام دهم ، بگذاريد به طور خلاصه پيشينه  اجاره كلايمر  خود را براي شما بيان كنم ، تا بتوانيد من را گوش دهيد يا كاملاً بي اعتبار شويد.

من از 16 سالگي بلند شدم. وقتي براي اولين بار شروع كردم ، اين روش "مدرسه قديمي" بدن سازي بود كه در آن همه چيز سه ست 10 تكراري بود و ما با تعداد صفحات و آينه بلند مي شديم. منابع اصلي بازخورد ما ما همه چيزهايي را كه از مهارت هاي عضلاني آموختيم برداشت نكرديم و هيچ توجهي به ورزش و سلامتي نداريم. در آن زمان ما به بن بست رسيديم ، چمباتمه زديم ، فشرديم پا ، روي نيمكت فشرده شد ، فشار يافته به ارتش و فرورفتگي عقب. ميليون ها فر بيسپ. ميليارد ها ، شايد. وزن كردم بسياري از آن در دبيرستان 65 پوند گذاشتم ، اما دبيرستان بود؛ 98 پوند فقط براي همين مدت دوام داشت. بعد از اينكه به 160ish رسيدم ، واقعاً بزرگتر نشدم. و سعي مي كردم من روزانه بين 6000 تا 7000 كالري مي خورم و پنج يا شش روز در هفته ، سه ست 10 تا بي نهايت را بلند مي كردم.

وقتي  كلايمر  را كشف كردم ، هنوز به شدت بلند مي شدم ، و هنوز هم به همان روش هاي خسته كننده اي كه از جادوي ماهيچه ها ياد گرفته بودم. خوشبختانه ، رژيم مگا من كاهش يافته بود و من در حدود 150 پوند ساكن شده ام. من هنوز در حدود 255 بودم ، حدود 300 نفر را جمع مي كردم و حدود 370 را مي كشيدم. اوه ، بله ، و من دور 120 را پيچيدم. هنوز ميليون ها فر.

و بعد ترك كردم بوقلمون سرد ، بيشتر سالهاست. من شروع به انجام  خريد كلايمر بيشتر در مورد وزن بدن كردم. من آن افراد را وسواس آميز  خريد كلايمر دادم ، با توانايي انجام 100 فشار و 100 حركت در 10 دقيقه.

تا دومين سالگرد  كلايمر  من با  جايگزين داربست كلايمر  ، در سن 32 سالگي نبود كه من واقعاً فكر كردم از نظر  خريد كلايمر ، بر خلاف فقط "كار كردن".

و در آنجا ممكن است مسئله اصلي من با روند بن بست جديد باشد: "كار كردن". اما ما به آن خواهيم رسيد.
آيا Deadlifting شما را قوي تر خواهد كرد؟

اگر به درستي انجام شود ، پاسخ بدون شك بله است. مطمئناً بيشترين "بوز براي جنجال شما" است كه مي توانيد هنگام بلند كردن وزنه ها بدست آوريد. من نمي توانم آن را رد كنم. آيا شما را به  كلايمر  بهتر تبديل مي كند؟ جواب بدون شك "اين بستگي دارد". برخي از مردم از بن بست يا افزايش وزن به طور كلي نسبت به سايرين سود بيشتري خواهند ديد. بيان پتو مبني بر اينكه  اجاره كلايمر  باعث افزايش  كلايمر  هر فرد مي شود ، ناديده گرفتن يكي از اساسي ترين اصول  خريد كلايمر است: اين كه همه افراد نبايد به طور يكسان  خريد كلايمر ببينند.

چگونه مي توانيم نگاهي بيندازيم كه چه كسي بايد بن بست باشد (يا به طور كلي  اجاره كلايمر  مي كند) ، و چه كسي نبايد ، و سپس مي توانيم به اصول اساسي  خريد كلايمر نگاه كنيم كه به نظر مي رسد اغلب در اين گفتگو ناديده گرفته مي شود.
كساني كه  كلايمر  مي كنند از بلند كردن به نفع او خواهند بود:

بگذاريد دوباره آنچه را كه من در آنجا نوشتم تكرار كنم: من در مورد كساني از شما صحبت مي كنم كه  كلايمر  از آن سود خواهد برد. فوايد سلامتي  اجاره كلايمر  به خوبي ثبت شده است و نبايد از آن غافل شد. اما اين چيزي نيست كه ما در اينجا در مورد آن بحث مي كنيم. من فقط در مورد مزاياي  كلايمر  شخص صحبت مي كنم. به طور دقيق تر ، مزاياي  كلايمر  شخص براساس اين فرضيه كه همه ما وقت كمي با ارزش براي صرف  خريد كلايمر در  كلايمر  داريم. اگر زمان  خريد كلايمر نامحدود داريد ، تمام شرط ها خاموش هستند و قطعاً بايد جزء  اجاره كلايمر  در تمرين خود باشيد.

1. طرفدار.

مدتهاست كه  كلايمر  مي كنيد و  كلايمر ها فعاليت اصلي بدني است كه درگير آن هستيد. مي توانيد نگه داريد و تكنيك شما بي عيب و نقص است ، اما به يك نوع فلات رسيده ايد ، يا پيشرفت چشمگير بوده است. به احتمال زياد شما به منظور تسهيل بيشتر قدرت بايد قدرت بيشتري بدست آوريد و مي خواهيد اين كار را سخت انجام دهيد مگر اينكه وزنه ها را بلند كنيد. شما نمي توانيد مرا متقاعد كنيد كه  كلايمر  يك ورزش بدنسازي كامل است و فقط از وزنها در تخته سنگ استفاده كنيد. شما بايد كل بدن خود را تقويت كنيد. همه با هم كار مي كنند

2. پيري.

صرف نظر از مدت طولاني  كلايمر  ، پيرتر مي شويد. از دست دادن توده عضلاني در حدود 35 سالگي افزايش مي يابد ، خصوصاً اگر كاري در مورد آن انجام ندهيد. برخي از اشكال  خريد كلايمر مقاومت در كند كردن اين روند اجتناب ناپذير ، معروف به ساركوپني ، بسيار طولاني خواهد بود. در حالي كه اين نيز به طور مستقيم با سلامت عمومي شما ارتباط دارد ،  كلايمر  شما در صورت از دست دادن عضله و متعاقباً قدرت و تحرك بدون شك باعث ايجاد مزاج مي شود.

3. غير ورزشكار.

اغلب اوقات ، به خصوص قبل از گسترش ورزشگاه هاي بزرگ و هجوم بچه هاي فوق جهش يافته ، افرادي كه به  كلايمر  علاقه مند هستند ، افرادي هستند كه در ساير ورزشها سرآمد نيستند. اين افراد ، غير ورزشكاران ، بايد به ويژه از عواقب كمبود حجم عضلات يا پيشينه ورزشي آگاه باشند. پس از درك اساسي از اصول ايمني و حركت ، مي خواهيد  كلايمر  را سخت تر شروع كنيد. اين يك مسير ساده است: براي رسيدن به قدرت به عضله نياز داريد. براي رسيدن به قدرت به قدرت نياز داريد. براي  كلايمر  سخت تر به قدرت احتياج داريد. ساده. همچنين ، چيزي كه هنوز از آن ياد نكردم ، اما بعدا در مورد آن صحبت خواهم كرد ، اين است كه يك برنامه قدرت خوب در چهار حركت اساسي ساخته خواهد شد كه پايه و اساس ورزشكاري (و جنبش انساني به طور كلي) را تشكيل مي دهد: Squat ، The Hinge ، Press و Pull را بكشيد. شما ايستاده ايد كه به همان اندازه ايستادگي كنيد كه قدرت خود را بدست آوريد ، در مورد حركت و كنترل بدن خود بياموزيد.

4- تكنيك محور.

مهم نيست چه مدت  كلايمر  داشته باشيد ، يا چند سال سن داريد ، در يكي از سه گروه قرار مي گيريد: Strength Driven ، تكنيك رانده شده يا متعادل. خودتان كودك نشويد ، بيشتر شما متعادل نيستيد. شما مي دانيد وقتي راه خود را از دست مي دهيد يا مي توانيد با استفاده از كفش هاي فانتزي و واسطه هاي كوچك ، كشش هاي قدرتمند را پرش كنيد. اگر گوريل باشيد ، به زودي به شما خواهم رسيد. اگر متعادل باشيد ، به احتمال زياد تقويت بدن و تبديل آن به قدرت ، مجموعه كاملي از تكنيك هاي قدرتمند را كه به نظر مي رسد از سه امتياز خود كارآمدتر هستند (و در نهايت ، برازنده تر) باز مي كنيد. رويكرد ايستا ، لرزاننده.
كساني كه  كلايمر  مي كنند از بلند كردن مزايايي برخوردار نيستند:

باز هم مبادا هواداران deadlift لپ تاپ هاي خود را در انزجار از هم جدا كنند ، اجازه دهيد مجدداً تأكيد كنم: احساس مي كنم هركسي كه به اندازه كافي سالم و توانمند باشد بايد در نوعي از  خريد كلايمر مقاومت شركت كند. آنچه در اينجا بحث مي كنم اين است كه آيا بهترين استفاده از وقت همه است يا نه. در واقع ، من در مورد آن بحث نمي كنم. من فقط بيان مي كنم

1. جديد.

بياييد اينجا صادق باشيم ،  كلايمر  اجرا نمي شود. اين يكي از فني ترين چالش برانگيز ورزشي است كه مي توانيد در آن شركت كنيد و براي يادگيري زمان مي برد. و اين به معناي جنبه هاي ايمني  كلايمر  نيست. تا زماني كه درك  كلايمر  به  كلايمر  (هر دو عمودي و شيب دار) را نداشته باشيد ، مي توانيد چنگ هاي اندكي را در خود نگه داريد و درك كاملي از اعتقاد ، مسيريابي ، لكه بيني ، قرارگيري پد و عملكردهاي اخلاقي داشته باشيد ، پس احتمال دارد كه وقت شما هم طول نكشد. در  اجاره كلايمر  سپري مي شود بيشتر افرادي كه از  كلايمر  براي  كلايمر  به  كلايمر  استفاده مي كنند ، كوهنوردان كهنه اي هستند و ممكن است تمام مدت زماني را كه در يادگيري اين چيزها صرف كرده اند فراموش كنند در حالي كه اصلاً بلند نمي شوند.

2. آسانسور.

شما آن را دوست دارم سالها بلند شده ايد و فرض كنيد كه شما را به جايي رسيده كه در  كلايمر  هستيد. حداقل 25٪ از زمان ورزش كردن شما صرف تمرين قدرتي مي شود. اين احتمالاً چيزي است كه شما را عقب نگه مي دارد. قانون كاهش بازده در اينجا به طور كامل اجرا مي شود ، به اين معني كه احتمالاً بيشتر مزاياي برداشته شدن را كه مي خواهيد بدست آورده ايد. اين بدان معني نيست كه بايد متوقف شويد. به خصوص به دليل اينكه آن را دوست داريد ، بايد ادامه دهيد. فقط كمي كوتاه كنيد و روي برخي از  خريد كلايمر هاي خاص ورزشي مانند تخته سنگ ، تخته سنگي يا اردو زدن تمركز كنيد. چند جلسه 30 دقيقه اي در هفته براي شما بسيار زياد است ، و شايد يك مرحله قدرت كه به شدت براي بلند كردن اختصاص داده شده است ، كافي باشد تا اشتهاي شما را راضي نگه دارد.

3. گوريل.

تو قوي هستي. حتي اگر مدت زمان زيادي را در اتاق وزنه نگذرانده باشيد ، تمايل داريد عضلات خود را بكشيد و مي دانيد كه چگونه از آن استفاده كنيد تا بتوانيد مشكلات خود را برطرف كنيد. آخرين چيزي كه در حال حاضر به شما احتياج دارد ، قدرت بيشتر است ، هر چقدر هم كه هيجان زده باشيد تا بدانيد كه در امر بن بست كردن واقعاً خوب هستيد. شما بيشتر از تماشاي  كلايمر  دختران (و پسران) ، و تلاش براي تقليد حركات آنها بيشتر مي شويد. بعد از اينكه مشكلي را در سبك برش معمولي خود به وجود آورده ايد ، از جست و خيز خودداري كنيد ، سپس وقت خود را به عقب برگردانيد و آن را كامل كنيد. پاهاي خود را ادامه دهيد ، از چنگال هايي كه نمي خواهيد استفاده كنيد و به جاي كشتي گرفتن آن را مانند رقصيدن كنيد. اين درست است ، بعضي اوقات مجبور هستيد كشتي بگيريد ، اما گاهي اوقات نيز بايد رقص كنيد.

4. بچه ها.

من نمي گويم شما نبايد بلند شويد ، اما مطمئناً نبايد مورد توجه شما باشد. مگر اينكه از قبل يك ورزشكار تمام عيار باشيد ، به احتمال زياد از يادگيري ساير ورزش ها ، كه با حركت جديد و جديد انجام مي شود ، سود مي برد. در صورت انجام كار با نظارت و توجه به درست كردن فرم و بارگذاري تدريجي ، بلند كردن مي تواند ابزاري عالي باشد. و بايد سرگرم كننده باشد شما بچه هستيد

حال اجازه دهيد نگاهي به بن بست بيندازيم ، و سه تله اصلي كه من مي بينم مردم هنگام بلند شدن در آن سقوط مي كنند. تله هايي كه به راحتي در آن قرار مي گيرند ، و درنهايت ضرر  كلايمر  شما خواهد بود.

يكي از بهترين جنبه هاي افزايش وزن اين است كه پيشرفت به راحتي اندازه گيري مي شود. اين مي تواند در هنگام  كلايمر  طراوت بخش باشد ، زيرا  كلايمر  در واقع برعكس است. ما سعي مي كنيم ، واقعاً انجام مي دهيم ، اما گاهي اوقات 5.11 واقعا 5.12 است ، و گاهي اوقات واقعا 5.10 است ، و براي افراد مختلف متفاوت خواهد بود. بيش از حد ذهني است كه اجازه اندازه گيري دقيق پيشرفت را مي دهد. اگر شما از اين نوع اندازه گيري هاي طولاني آرزو داريد ، پس مراقب باشيد ، زيرا بلند كردن معتاد خواهد بود.

هرگونه تمرين تمريني به شما يادآوري مي كند كه مزايايي كه شما از آن خارج مي شويد (در  كلايمر  از كوه) نسبت به زماني كه وارد آن مي شويد ارزش كمتري دارند. تبديل شدن به يك پنجه اتاق وزن آسان است. خيلي زود ورزشگاه  كلايمر  كمانچه دوم را بازي مي كند ، و در حالي كه احساس مي كنيد قوي تر هستيد ،  كلايمر  شما ديگر پيشرفت نمي كند. اين زماني است كه نوبت به ارزيابي مجدد مي رسد و نقش برجسته اي را برمي گرداند. به ياد داشته باشيد كه شما در حال تمرين براي  كلايمر  هستيد ، نه اينكه فقط براي بلند شدن بهتر شويد.

دام دوم كاملاً با اولي ارتباط دارد ، اما مربوط به نوع پيشرفتي است كه ما به دنبال آن هستيم. بشقاب بيشتري اضافه كنيد ، درست است؟ آيا تمرين با اين تكنيك كه باعث مي شود بيشتر وزنه برداشته شود ، درست است؟ فقط اگر در حال تمرين براي بلند كردن هستيد ، اما شما اينطور نيستيد. شما در حال  خريد كلايمر سنگ نوردي هستيد.  كلايمر  در مورد حركت است ، بنابراين نبايد بلند شود كه مربوط به حركت باشد؟

پيشرفت فقط با وزن بيشتر و بيشتر اشتباه است. تمام آسانسورها مي توانند از طريق طيف وسيعي از حركت مفيد پيش بروند. براي من بنظر مي رسد كه بالابرها و اسكوات هاي يك پا و همچنين يك بالابر بازو براي  كلايمر  حس بيشتري ايجاد مي كنند ، زيرا  كلايمر  به ندرت يك ورزش دو طرفه است ، به اين معني كه بيشتر از يك پا به جاي دو پا به طور يكنواخت بلند مي شويد. فاصله اين بدان معنا نيست كه بن بست معمولي دو پا اشتباه است ، فقط پس از تسلط بر آن ، افزايش وزن تنها راه نيست و ممكن است بهترين راه حل براي پيشرفت نباشد.

تله سوم مخصوص بن بست است. اين روند است. كلمه كلمه با اين حال ، اين فقط يكي از چهار حركتي اساسي است كه من به هر برنامه قدرت اشاره كردم: The Hip Hinge، Squat، The Push، Pull. من در يك پست آينده در مورد جزئيات بيشتر در مورد اينكه هر حركت چيست و چه  خريد كلايمري كه بيشترين ارتباط را با  كلايمر  به  كلايمر  دارد ، به جزئيات بيشتري خواهم پرداخت ، اما فعلاً فقط مي دانيد كه ليفتينگ باسن ، مانند بن بست ، تنها بخش كوچكي از يك برنامه  خريد كلايمري است ، و كاملاً تمام چيزهايي نيست كه غالباً ساخته مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۷:۱۰ توسط:ويدا عليپور موضوع: نظرات (0)

اجاره كلايمر

اگر شما هم قصد خريد كلايمر داريد و يا قصد اجاره كلايمر از شما دعوت ميكنيم چند دقيقه اي با ما همراه باشيد و نمونه ساختمانها و برج ها كه از كلايمر شركت ما استفاده كردند را مشاهده فرماييد.

ما به شما پيشنهاد ميكنيم قبل از خريد جايگزين داربست و يا اجاره كلايمر از مشاوره رايگان و تخصصي در  زمينه خريد و اجاره كلايمر استفاده نماييد

ما پاسخگوي شما عزيزان و مشتاق شنيدن صداي شما و ارائه مشاوره به شما هستيم

 

 

ايا شما يك پيمانكار ساختماني يا مدير يك شركت ساختماني هستيد؟ اگر به اين سوال پاسخ مثبت داديد يعني اينكه شما نيازمند به اجاره كلايمر يا خريد كلايمر براي انجام برخي از كارهاي پروژه هستيد. خب اگر شما در ميان كساني هستيد كه براي به اتمام رساندن پروژه هايشان هر دفعه از داربست بندي متفاوتي استفاده مي كنند اكنون زمان مناسبي براي فكر كردن به آن است كه جايگزين داربست استفاده نماييد و كلا  اجاره داربست براي شما يا خريد داربست براي شما مناسب نخواهد بود

اجاره كلايمر

كلايمر يا داربست ؟

شما مي توانيد با خواندن مطالب زيردر اين باره تصميم بگيريد .

در دسترس بودن داربست به هنگام خريد

اگر براي نيازمندي‌هايتان تجهيزات داربست را بخريد بايد جايي را داشته باشيد تا بتوانيد از انها نگه داري كنيد .از طرف ديگر اگر شما هميشه براي كارهايتان داربست را اجاره كنيد هنگامي كه يك پروژه اضطراري داشته باشيد بايد ترتيب اجاره داربست را بدهيد كه به طور كلي باعث به تاخير افتادن كار پروژه مي شود .اما اگر داربست را خريده باشيد مي توانيد  تنها با حمل ان به محل مورد نظر كار خود را شروع كنيد .

محدوديت‌هاي تجهيزات استيجاري

مهمترين عيب اجاره سيستم داربست اين است كه محدوديت‌هايي در مورد ان وجود دارد كه مانع مي شود شما كل سيستم داربست را به يك منطقه دوردست  يا شهرستان ببريد .

اگر شما پروژه اي در دست داشته باشيد كه در خارج از شهر قرار گرفته باشد به هيچ وجه اجازه نخواهيد داشت تجهيزات داربست را همراه خود ببريد .

هزينه هاي سنگين اجاره كردن داربست

اجاره مكرر وسايل داربست براي تكميل كارها ممكن است منجر به  صرف هزينه‌هاي اضافي در حين كار شود . زماني كه به جاي اجاره ي سيستم داربست  لوازم مورد نياز را مي‌خريد مي‌توانيد پول قابل ‌توجهي را ذخيره كنيد كه مي‌توانيد صرف ديگر هزينه‌هاي كسب و كار يا رشد كسب ‌و كار خود از آن استفاده كنيد .

ويديو از عملكرد اجاره كلايمر برقي

وقت شما براي ملاقات با شركت‌هاي داربست ( اجاره داربست ) كه طبق شرايط قرارداد بابت پرداخت هزينه قرارداد و تمديد مجدد ان در هرهفته يا هرماه  اتفاق ميافتد صرف خواهد شد.

نتيجه گيري و يك پيشنهاد

اكنون كه به مزايا و معايب خريد و اجاره داربست دست يافته ايد در موقعيت بهتري قرار خواهيد گرفت تا تصميم بگيريد كه چه چيزي براي پروژه شما بهتر است.

با اين حال اگر نياز مداوم به سيستم داربست بندي براي اتمام پروژه‌هاي خود داريد . مي توانيد سيستم مورد نظر خود را بخريد و هميشه از ان استفاده كنيد.

پيشنهاد ويژه

امروزه استفاده از داربست به حداقل رسيده و تمام شركت هاي ساختماني و پيمانكاران از كلايمر كه جايگزين داربست به حساب مي ايد  استفاده مي كنند.
دليل اينكه افراد به استفاده از كلايمر روي اورده اند و از ان به خوبي استقبال مي كنند ايمني فوق العاده بالاي ان و قيمت مناسب ان نسبت به داربست است.
از ويژگي هاي مهم خريد و يا احاره كلايمر مي توان به تسهيل كار هاي ساخت و ساز توسط ان اشاره كرد .


برچسب: اجاره كلايمر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۱:۲۴ توسط:ويدا عليپور موضوع: نظرات (0)